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AI for Games, Third Edition
<P>AI is an integral part of every video game. This book helps professionals keep up with the constantly evolving technological advances in the fast growing game industry and equips students with up-to-date information they need to jumpstart their careers. This revised and updated Third Edition includes new techniques, algorithms, data structures and representations needed to create powerful AI in...
2019

Artificial Intelligence
Livro usado, brochura em bom estado de conservação, com sinais de uso, sem grifos ou anotações com carimbo na página de rosto, etiqueta na lombada, 856 pgs. 11/525
1 usado
R$ 50,00

Artificial Intelligence For Games
Livro em excelente estado de conservação. Sem grifos, rabiscos ou amassados. Assinatura na folha de rosto. Criar uma inteligência artificial robusta é um dos maiores desafios para desenvolvedores de jogos. O sucesso comercial de um jogo geralmente depende da qualidade da IA, mas a engenharia da IA &8203;&8203;geralmente começa tarde no processo de desenvolvimento e é frequentemente mal compreen...
2006
1 usado
R$ 120,00

Game Physics Engine Development
livro novo - exemplar de exposiÇÃo em vitrine - Capa Dura ------------- simulating physics helps cutting-edge games distinguish themselves by making virtual objects behave as we expect them to in the real world. physics engines are the software programs that run these simulations. building an engine is difficult, however. there are a large number of new developers (and hobbyists) coming into this...
2007
1 novo
R$ 315,00