The Best of Branding Best Practices in Corporate Branding
James R. Gregory
Tipo: seminovo/usado
Editora: Mc Graw Hill Trade
Ano: 2004
Estante: Administração
Peso: 1000g
ISBN: 9780071403290
Idioma: Inglês
Cadastrado em: 26 de fevereiro de 2024
Descrição: Livro em muito bom estado de conservação, ano 2004. Apenas primeiras páginas com grifos, e cortes levemente amarelados e com pontos amarelecidos, devido á ação natural do tempo. Capa dura, 224 páginas. CIBX24 -- The definitive guide to branding practices, The Best of Branding is the first and only book to reveal the findings of the Corporate Branding Index, a proprietary database created by CoreBrand-the only branding firm that ties the corporate brand to bottom-line performance-that examines over 1, 000 compa- nies across 40 industries and tracks each companys reputation, communication, and financial performance. Founder and CEO of CoreBrand James Gregory shares the results via case studies that profile such leading companies as American Express, Johnson & Johnson, General Electric, ...
Respeitamos a lei do direito autoral. Informe a Estante.
Veja outros livros do vendedor Jad Livros
Veja The Best of Branding Best Practices in Corporate Branding em outros vendedores