The Balanced Scorecard Customer Knowledge Internal Business Processes
Robert S. Kaplan and David P. Norton
Tipo: seminovo/usado
Editora: Harvard Business School Press
Ano: 1996
Estante: Administração
Peso: 725g
ISBN: 9780875846514
Idioma: Inglês
Cadastrado em: 27 de setembro de 2023
Descrição: The Balanced Scorecard translates a companys vision and strategy into a coherent set of performance measures. The four perspectives of the scorecard--financial measures, customer knowledge, internal business processes, and learning and growth--offer a balance between short-term and long-term objectives, between outcomes desired and performance drivers of those outcomes, and between hard objective measures and softer, more subjective measures. Edição Capa Dura contendo, 322 paginas em Ótimo estado de conservação, sem assinaturas, sem textos grifados. Dimensões : 16, 5 x 24, 5 cm
Respeitamos a lei do direito autoral. Informe a Estante.
Veja outros livros do vendedor Folha Solta Livros Brinq
Veja The Balanced Scorecard Customer Knowledge Internal Business Processes em outros vendedores