The Golden Age of Advertising - the 50s
Editora:taschen
Tipo:usado
Ano:2005
R$ 105,56
Compre aqui livros novos, usados e seminovos de milhares de sebos e livrarias.
With the consumerist euphoria of the fifties still going strong and the race to the moon at its height, the mood of advertising in the sixties was cheerful, optimistic, and at times, revolutionary. The decade’s ads touted perceived progress (such as Tang-“just add water”) while striving to reinforce good old American values. Stars like Raquel Welch, Sean Connery, Woody Allen, and Sammy Davis Jr. endorsed everything from sunglasses to bourbon to handmade suits in an attempt by Madison Avenue to urge Americans to open their wallets and participate in one giant consumer binge. Social change at the end of the era brought psychedelic swirls and li ... Ler mais
Tipo do livro
Preço
Ano de publicação
A ilustração da capa varia de acordo com o ano da edição e o estado de conservação do livro. Observe cuidadosamente a descrição da obra nos resultados abaixo. Em caso de dúvidas, entre em contato com o vendedor.
R$ 105,56 usado
A ilustração da capa varia de acordo com o ano da edição e o estado de conservação do livro. Observe cuidadosamente a descrição da obra nos resultados abaixo. Em caso de dúvidas, entre em contato com o vendedor.
R$ 198,75 novo